sâmbătă, 14 martie 2009

Reclamă: 9.

În 2005 Shane Acker a dat lumii scurtmetrajul animat 3-D „9”. În cele 10 minute ale sale filmulețul ne prezintă un viitor, în care noi nu mai suntem, iar ultimii umanoizi, sunt terorizați de un colector de suflete mecanic. După uciderea lui 5, 9 este ultimul rămas și trebuie să înfrunte monstrul pentru a-și răzbuna semenii și pentru a-și asigura liniștea. În ciuda faptpului că dialogul lipsește, povestea este captivantă, iar imaginile sunt fermecătoare, motiv pentru care filmulețul a fost nominalizat la oscar. De atunci circulă pe internet, pentru oameni să-l descopere. (eu am dat peste el întâmplător prin Stumble)

De curând am aflat (tot întâmplător) că scurt metrajul cu puternic potențial cinematografic chiar este în proces de filmare. Va fi regizat de Tim Burton, și vocile personajelor (de data asta va și dialog) vor fi interpretate de actori faimoși precum: Elijah Wood, Jennifer Connoly, John. C. Reily. Filmul va ieși anul ăsta. Trailerul e mai jos, și scurtmetrajul complet la fel (astfel când mergeți la film când va ieși, vă puteți lauda prietenilor că ați văzut scurtmetrajul pe care e bazat)


Scurt-metraj:




Trailer:

Un comentariu:

zaurovski spunea...

eu am vazut ca 5 moare, da' sa nu ne pierdem in detalii