marți, 26 februarie 2013

Tempus fugit


Cineva a stins lumina.

Bâjbâi prin beznă
încercând să-mi regăsesc calea
după clipele din viaţa noastră
dar nimic nu mai e unde a fost
şi a devenit un amalgam fără noimă.

Am pierdut firul poveştii
şi mă simt într-un coşmar
de Fellini după ce a citit Kafka.

Izvoare ce curgeau clar
au devenit râuri învolburate
ce curg haotic.

Lumea se dezintegrează în
în jurul meu
şi încerc să mă agăţ de ieri
ca să nu cad în hăul ce a devenit mâine.

,dar ceasul bate şi pe-ntuneric

Un comentariu:

Blogal Initiative Sibiu spunea...

Salut,
Am vazut ca te-ai inscris in Blog Sibiu Index si pe Zelist. Poate te intereseaza sa si castigi cu blogul... de data asta un curs foto profesionist :)
Detalii: http://sibiu.blogalinitiative.ro/campanii/care-sunt-avantajele-participarii-la-un-curs-foto-profesionist