miercuri, 3 septembrie 2008

Reclama

Probabil au spus-o și alții înaintea mea, și dacă nu, o spun eu acum: HUMANITAS CAFÉ rulează!!! În caz că nu ați aflat încă, Librăria Humanitas de pe Bălcescu(centru) a fost renovată vara aceasta, s-a deschis și partea de subsol, unde operează și o cafenea.

Au de toate, cărți(evident) de toate felurile, beletrisitcă, politică, științe, arhitectură, fotografie, media etc, muzică, jazz, classic rock, modernă, lucruri pe care puține șanse ai să le găsești altundeva, plus o colecție minunată de dvd-uri, filme românești, clasice, documentare, cult, noi apariții, even Monty Python.

Iar cafeneaua e minunată, cafeua foarte bună, o colecție frumoasă de ceaiuri de care nu am mai văzut de la închiderea Teea, muzică foarte chill, atmosferă intimă, liniștită. Poți să iei cărți să le răsfoiești/citești. Iar prețurile…3 lei espresso, 4 lei ceaiul, 3.5 cappucino? Common!

Alt plus: AU WIRELESS!!! Lucru care pe centru nu l-am mai găsit decât la Redal, unde însă nu era pentru clienți. Fumatul interzis desigur!

Un minus major însă: doar trei mese, ceea ce nu va ajuta să aducă prea mulți clienți.

Eu unul mi-am găsit noul locșor în oraș! Veniți și voi să vedeți!

Un comentariu:

Lucian spunea...

o sa trec pe acolo, sunt curios cum arata dupa renovare :)