luni, 21 iulie 2014

Documentariștii


                                                                                                                                    pentru A.M.V.


Cântece din spații străine

ce se suprapun într-o
cacofonie melodioasă
și voi, care încercați să țeseți
o poveste din frânturi de
viață, din gândurile altora

Decizii ce vor dilua sau
închega și reordona și
inventa munca altora
munca de o viață a unor
oameni în a căror
lume ați intrat cu
promisiuni de oglindire dar
intenții de autoservire

Aici, acum, în noaptea
asta, la masa asta, alegeți,
printre bârfe, momentele
mișto, momentele a căror
selecție vă va aduce vouă
recunoștiință, de parcă
celelalte nu ar avea valoare

Momentele moarte ce le tăiați,
nu suntem și noi în ele?
În momentele noastre
moarte nu murim și noi?

Ce rămâne în urmă?
Clipele ce le-am
trăit, sau cele asupra
cărora v-ați certat ore întregi
din ce unghi să le prindeți?

Dați-mi viață, așa
cum credeți voi că ar
arăta mai bine. Făceți-mă
interesant. Făceți-mă
relevant. Făceți-mă să
exist.

(2iii2014)
 

Niciun comentariu: